Strikking

Strikka nisseluer

Her har julestemningen slått inn for fullt. Litt tidleg kanskje, men det er så kos med alle førebuingane.

No skal eg strikke nisseluer til alle tre (g)ullungane mine, og då har eg tenkt å strikke «Oops det er jul-nisselue» av Marianne Bjerkman. Du veit, ho med dei flotte bladrillejakkene. Oppskrifta ligg gratis på Ravelry, og kan lastast ned som pdf

Eg har også lyst å strikke denne flotte frå bloggen To vrange: Lue til en liten nisse

Men ei nisselue må vel vere nok.. Eller?!

Marianne Bjerkman si ser veldig kjappstrikka ut, strikka i fine Drops Nepal, så eg satsar på den.

Strikkedesigneren «Tusen masker» har også ei veldig fin ei, Hans og Gretes nissetopplue, strikka i Drops Air. Sjå her, under «Blogg»: Tusenmasker.no

Så no er det berre å strikke nisseluer i fleng 😜

2 thoughts on “Strikka nisseluer

  1. Så flott at eg kom innpå bloggen din, her vil eg bla litt meir når eg har tid. Strikking og nynorsk er ein god kominasjon 😀 ! Frå Ingrid

Legg att eit svar

