Strikking

Haust = poncho! 9 flotte strikkeoppskrifter

Eg har veldig lyst å strikke meg ein poncho, og har leita lenge etter den rette oppskrifta. No har eg endeleg landa på ein modell eg vil ha, og trur eg kjem til å gå med, så no skal det handlast tweed-garn! Ponchoen eg skal strikke er denne:

Berocco Blish tweed poncho 


(Bilde gjengitt med tillatelse frå Loveknitting.com)

Så enkel og så fin. Gler meg til å gå med den!

Her er 8 andre gratisoppskrifter eg også vurderer:

Rowan comfort collared cape 

Foto: loveknitting.com (med tillatelse)

Stripete retro-poncho hos Femina.dk:


Twig by Leslie Friend – superenkel og fin poncho, legg opp maskene, strikk glattstrikk heile vegen, brett, sy saman – ferdig! (Nedlastbar pdf)


So classy! Poncho frå Garnstudio, med perlestrikk og holmønster:


Weekend wrap frå Garnstudio, enkel og klassisk:


Sarucha by Christa Hartmann, med effektfullt flettemønster langs kanten:


November, poncho med hette frå Garnstudio

Flettestrikka poncho frå Strikkeogheklelise.blogspot.no. Ein flott poncho som er litt meir avansert, med både fletter og holmønster.

Har du tips til andre ponchoar? Del gjerne i kommentarfeltet 🙂 

Legg att eit svar

