Baking · Mat

Verdens beste rundstykker

No har eg blogga om verdas beste pizza. Så då må eg jo følge opp med verdas beste rundstykke. Speltrundstykke!

Då eg laga desse for første gong vart eg faktisk sjokkert over at det var EG som hadde laga dei. Sjølv om eg bakar ein del overraska resultatet meg. Store, luftige, saftige rundstykke som såg proffe ut.

Kva er eigentleg trikset? Kjedeleg, men sant: nok elting og nok heving. Altså tid. Rundstykkene kan stå ganske tett på plata, det gjer ingenting om dei hevar inn i kvarandre. Det er tvert imot eit pluss, dei vert saftigare då.

Eg anbefalar også å bruke over- og undervarme i omnen, og steike eit brett om gangen.

Håpar du har like stor suksess med denne oppskrifta som meg 🙂

  • Har du lyst til å lagre oppskrifta? Den er laga som eit bilde, så du kan lagre den ned på telefonen, nettbrettet eller pc.

Legg att eit svar

